FANDOM

Wilson Fisk – wpływowy biznesmen, działający w Hell's Kitchen i jedna z najważniejszych osób w przestępczym półświatku Nowego Jorku. Jego przestępcze imperium zaczęło się walić, gdy jego tropem podążył Daredevil oraz prawnicy z firmy Nelson & Murdock.

Biografia Edytuj

Wilson urodził się w Nowym Jorku, jako syn nadopiekuńczej matki oraz ambitnego, aczkolwiek okrutnego ojca. Gdy Wilson był jeszcze dzieckiem, jego ojciec startował w wyborach na radnego Hell's Kitchen, wierząc że pomoże to jego rodzinie zarobić więcej pieniędzy lub ostatecznie dorobić się majątku. Młody chłopiec pomagał swojemu ojcu, rozwieszając plakaty w okolicy. W nagrodę pozwolił on synowi napić się łyka whiskey, lecz chłopak zakrztusił się, przez co ojciec go zbrukał.

Mimo zaangażowania włożonego w kampanię, ojciec Wilsona poniósł ogromną klęskę, a wybory wygrał jego główny rywal. Oczywiście Bill Fisk był zły i upokorzony, więc szukał kogoś, by wyładować na nim zło. Jakiś czas później, Wilson został pokonany w walce przez chłopaka imieniem Bernie Walker, który niszczył znaki z plakatami Billa Fiska, a Wilson próbował bronić dobre imię swojego ojca. Pokonany i zdołowany dzieciak powrócił do domu, gdzie matka zajęła się jego raną, po czym zaczęła go karmić jedzeniem.