FANDOM

Ring – pierwszy odcinek serialu Marvel's Daredevil wyprodukowanego dla Netflixa. Jego premiera odbyła się w tym samym czasie, w którym wszystkich trzynastu, czyli 10 kwietnia 2015 i zostały one udostępnione na stronie internetowej Netflix dla użytkowników z opłaconym abonamentem.

Obsada Edytuj

Streszczenie Edytuj

W Nowym Jorku pojawia się zamaskowany mściciel, który wypowiada wojnę przestępczości. Tymczasem, Matt Murdock i jego przyjaciel, Foggy Nelson, jako prawnicy, zostają przydzieleni do obrony Karen Page, która została oskarżona o morderstwo. Nie przyznała się ona do winy oraz twierdzi, że została wrobiona przez firmę Union Allied Construction.

Szczegółowy opis Edytuj

Notepad Ta sekcja jest pusta! Jeżeli chcesz, to rozbuduj ten artykuł, wypełniając ją brakującymi informacjami..

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa substancji, która oślepiła Matta nie została nigdy wyjawiona, a pojemniki z tą właśnie substancją są podpisane „TYP A” z numerem seryjnym „0464XXXX”, co jest nawiązaniem do daty wydania pierwszego komiksu o Daredevilu, czyli kwietnia 1964 roku.
    • Na ich etykiecie widoczny jest też napis: „Van Lunt Real Estate Co.”, co jest nawiązaniem do złoczyńcy z grupy „Zodiak”, Corneliusa van Lunta, który także został stworzony przez Marvela.
  • Bitwa o Nowy Jork i jego zniszczenie, które wydarzyły się w filmie „Avengers”, są wspominane w tym odcinku.