FANDOM

Luke Cage – człowiek z sekretną przeszłością, który pomagał Jessice Jones w jej śledztwie przeciw Kilgrave'owi. Podczas tej współpracy Luke odkrył, że Jones była zamieszana w śmierć jego żony.

Osobowość Edytuj

Luke był tajemniczym mężczyzną, który zajmował się tylko własnymi sprawami. Po śmierci jego ukochanej żony oszalał na punkcie znalezienia osoby odpowiedzialnej za to, co spotkało jego wybrankę.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

W pewnym momencie swojego życia, Luke ożenił się z Revą Connors. Później został poddany eksperymentowi, który dał mu niezniszczalną skórę. Następnie Reva została zamordowana, a Luke poprzysiągł, że odnajdzie sprawcę i się zemści.

Bar „U Luke'a” Edytuj

Luke otworzył bar w Nowym Jorku, który nazwał „U Luke'a” i zaczął pracować tam jako barman, zatrudniając także jednego współpracownika, Roya Healy'ego. Pracując w Nowym Jorku, Cage starał się nie zwracać na siebie uwagi, a także stronił od skomplikowanych związków. Jednakże rozpoczął jeden związek z Giną, lecz skupiał się on tylko na seksie.

Spotkanie Jessiki Jones Edytuj

Gdy pewnego dnia Luke poszedł wynieść śmieci, spotkał Jessicę Jones, która obserwowała wnętrze jego baru przez okno. Cage zaprosił ja do środka, na co ta się zgodziła. Przesiedziała tam aż do momentu, w którym Roy Healy i goście wyszli z baru, po czym Jessica zaczęła flirtować z Lukiem, co ostatecznie zakończyło się wspólnie spędzoną nocą. Przez swoją nadludzką siłę, Luke przeprosił Jessicę, bojąc się o to, że mógł ją skrzywdzić, lecz tak się nie stało. Po zakończonym stosunku, Jones ubrała się i poszła do domu, przepraszając Luke'a, ale nie wyjaśniając dlaczego.