FANDOM

Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów to pierwszy film trzeciej fazy Marvel Cinematic Universe. Premiera światowa odbyła się 12 kwietnia 2016, a w Polsce miała miejsce 6 maja tego samego roku.

Opis Edytuj

Kapitan Ameryka z nowym zespołem Avengers muszą sobie poradzić z kolejnym międzynarodowym problemem. Władze państw próbują wprowadzić ustawę regulującą działania superbohaterów oraz określenie, kiedy korzystać z pomocy Avengers.

Scena po napisach Edytuj

Bucky, Kapitana i T'Challe znajdują się w pewnym tajemniczym laboratorium, gdzie okazuje się, że Bucky obawia się osoby podobnej do Zemo, czyli kogoś, kto będzie znał magiczne słowa uruchamiające „program” Zimowego Żołnierza będącego nadal w jego głowie, więc postanawia wprowadził się w stan hibernacji w celu uniknięcia gniewu Iron Mana, który dowiedział się od Zemo, że śmierć jego rodziców została spowodowana przez najlepszego przyjaciela Kapitana, oraz przeczekania w bezpiecznym miejscu na czas, w którym będzie technologia umożliwiająca wymazanie tych konkretnych słów z jego głowy. Następnie Kapitan rozmawia z Czarną Panterą przestrzegającego go przed niebezpieczeństwem, jakie może sprowadził Bucky, jeśli Tony Stark dowie się, że on tam jest.

W tym samym czasie, Peter Parker tłumaczy się swojej cioci, ze swoich ran, kiedy to w sekrecie w swoim pokoju uruchomił hologram przedstawiający jego logo oraz poruszające się wokoło niego jakieś rysunki i foldery, zawierające plany jego nowego stroju zbudowanego przy pomocy Starka.

Obsada Edytuj

Aktorzy Edytuj

Produkcja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki